Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Braga Fish. Meer weten? Ontdek meer
OOJAA
26 jun 2026 om 15:42
Goede kwaliteit vis! Goed verpakt.
Gracia
25 jun 2026 om 19:48
Had een broodje kip met groeten maar niets van geproefd vanwege de saus - mijn collega's hadden kibbeling die naar oud frituur smaakte. Allemaal de helft gegeten en toen maar weg gegooid was niet te doen.
Eddy
25 jun 2026 om 0:48
Always on on point. Altijd lekker! Lekkerbek was delicious... Everything was great unfortunately, I did not get the garlic saus I ordered though. But food a 10
faiz
24 jun 2026 om 20:58
Perfect. Aanrader
Aya
19 jun 2026 om 11:06
Was heerlijk!!
Harry
14 jun 2026 om 19:42
20 min. te laat vis was flink afgekoeld
Julia
10 jun 2026 om 21:36
Gewoon Lekker!
Ingrid
9 jun 2026 om 14:59
Lekker hoor, allemaal verse vis als visschotel, het was echt heerlijk ! Snelle bezorging en vriendelijke bezorger.
Beata
6 jun 2026 om 21:07
In deze Restsursnt is echt lekkere eten.